среда, 12. фебруар 2014.

Временска машина

Сећам се, од своје ране младости размишљао сам о Богу и тражио га на сваком месту. Не, није то изгледало као пут једног боготражитеља већ она дечија игра коју сви волимо - скривалице.
Кад год сам љут, нервозан, уплашен, понижен, ја сам увек тражио Њега, где год се нашао. Када бих се сакрио од родитеља у мрачни део дворишта, покушавао сам да га дозовем и питам шта сада да радим. Понекад сам и разговарао са њим на начин веома чудан . Кроз полемику да ли је ово што сам урадио лоше и да ли ћу добити више или мање батина од родитеља зато што сам разбио комшијски прозор. Да, да... био сам..., да не претерам сад, несташан дечак...Али ставићемо то под године одрастања и дечачких играрија.
Данас као одрастао човек осећам потребу за тим дететом у себи. Нема га више, а нема ни оних разговора и интересантних полемисања са Богом. Размишљам често о томе колико је човеку потребно да се врати у неко своје "клиначко" време и тамо сретне на онај исти начин Бога, и разговара са Њим. Господ је рекао : 
Јеванђеље по Марку 10 гл. 13-16 стих
"И узевши једно дете постави га међу њих, загрли га и рече им: Ко прими једно такво дете у моје име, мене прима; а ко мене прима, не прима мене, него онога који ме је послао.

И доношаху му дечицу да их дотакне; али их ученици укорише.
А Исус видевши негодова и рече им: Пустите дечицу да долазе к мени, не браните им; јер таквима припада царство Божије.
Заиста, кажем вам: Ко не прими царства Божијег као мало дете, неће ући у њега.
И загрливши их благослови их, стављајући руке на њих."



Нема коментара:

Постави коментар