понедељак, 14. јануар 2013.

Трагови у песку


Сањао сам да сам ходао плажом у друштву Господа и да се у ткању мога живота огледају сви моји дани. Гледајући уназад филм мога живота видео сам два трага у песку. Један је био мој, други Господњи. Тако смо и даље ходали до краја свих мојих дана. Тада сам застао и погледо уназад.На извесним местима видео сам само један траг... А та места су одговарала најтежим данима мога живота, данима најгоре стрепње, највећег страха, најљућих болова... 
Онда сам га упитао: Господе,рекао си да ћеш бити са мном сваки дан мога живота,и ја сам пристао да живим с тобом.Па зашто си ме оставио самог у најтежим моментима живота?

А Господ одговори: Сине мој, ја те волим и рекао сам да ћу с тобом ходати све време, и да те нећу ни минута оставити. Ја те нисам напустио. Дани када си видео само један траг у песку били су дани када сам те носио.


Нема коментара:

Постави коментар